Subject: FW: Kooskõlastuse 01.04.2022 nr 7.1-2/22/2481-6 uuendamise taotlus Vatsla - Harku jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti osas
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 16:57:34 +0300

Palun reg

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 28, 2024 4:35 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: info transpordiamet <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse 01.04.2022 nr 7.1-2/22/2481-6 uuendamise taotlus 
Vatsla - Harku jalg- ja jalgrattatee põhiprojekti osas

Tere

Saue Vallavalitsus soovib minna koheselt ehitushankesse ja soovime uuendada 
projektikooskõlastuse.

Varasemalt on Tauri Väliga kokku lepitud Transpordiametist et juhul kui Saue 
vald ehitab selle ära, siis Roadplan OÜ projektis on arvestatud varaselt 
valmiva ümberehitustööga.

Kuna projekteerija on väga hõivatud, siis ei soovi me projektlahendust 
muutma asuda ja loodame et saate ära uuendada oma kooskõlastuse.

Ehitushankega soovime juba juuni alguses alustada, seega oleme tänulikud kui 
saate kooskõlastuse uuenduse ära teha.

IKÕ lepingud on sõlmitud nii Saue vallal kui ka Harku vallal ja PARI 
süsteemist ka nähtavad ja kontrollitavad.

 <https://sauevaldee-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/indrek_brandmeister_sauevald_ee/EgdgdNRMo7tDsIvIVoIiNBEBrz7WjGMBIbC5VBRBin2EQg?e=YA1d1t> 
Harku-Rannamõisa JJT hanke tehn kirjeldus

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

TEL  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>